OPEN POSITIONS
Marketing Vezető
Az ESTON International / kereskedelmi ingatlanok tanácsadásával foglalkozó cégünk keresi új marketingvezetőjét.
Feladatok:
- marketingstratégia kidolgozása, tervezése és kivitelezése
- aktív együttműködés a cég menedzsmentjével
- marketing kommunikáció tervezése (külső, belső)
- éves szponzorációk szervezése
- értékesítéstámogatás alvállalkozók bevonásával
- kampányok tervezése, megvalósítása, menedzselése
- piacelemzések és jelentések közzététele, sajtóközlemények írása
- weboldal és egyéb csatornák felügyelete
- rendezvényszervezés
Elvárások:
- felsőfokú végzettség
- legalább 3 év releváns tapasztalat a szakmában
- a hagyományos és a modern online megoldások ismerete
- napi marketing trendek ismerete
- tárgyalóképes, aktív angol nyelvtudás
- felelősségteljes munkavégzés, önálló döntéshozás
- stratégiai szemlélet és gondolkodás, a napi munka megszervezésén túlmutató célok kitűzésére és megvalósítására való képesség és készség
- kiváló fogalmazás és kommunikációs készségek szóban és írásban
- kreativitás
Rólunk:
- piacon jól ismert és elismert, szakmailag magas színvonalú szervezet, stabil háttérrel
- erős szakmai és támogató, informálislégkör
- szakmai fejlődési lehetőség
- jó hangulatú, kellemes légkör, kiváló modern irodakörnyezet
- fiatalos, lendületes cég
- családbarát munkahely
- szeretünk sportolni, emellett számos rendezvénnyel színesítjük a hétköznapokat
Munkavégzés helye:
- Budapest, XII. kerület
Jelentkezés módja:
Jelentkezésedet kérjük, küldd el a job@eston.hu e-mail címre, melyhez csatold angol és magyar nyelvű önéletrajzodat is.
Property Manager / Senior Property Manager
Keressük új csapattagunkat PM Csapatunkba
Képzettségi követelmények és elvárások
- Felsőfokú, vagy műszaki végzettség
- Határozott, ambiciózus, jó fellépés és fejlett kommunikációs készség
- Stratégiai gondolkodásmód
- Legalább középszintű angol nyelvtudás, napi kommunikáció elvárás
- Ingatlanpiacon, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Feladatok, hatáskörök
- Komplex ingatlankezelési feladatok elvégzése
- Együttműködés a megbízókkal, bérlőkkel, alvállalkozókkat
- Adatkezelés, riportok készítése
- Reklamációkezelés, problémamegoldás
- Műszaki csapat irányítása
Mit nyújtunk
- Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség: home office és irodai munkavégzés
- Jól megközelíthető, budai, A+ kategóriás irodaház modern irodatere
- Piacon jól ismert és elismert, szakmailag magas színvonalú cég, stabil háttér
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Erős szakmai és támogató, informális légkör
Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, küldje el önéletrajzát a job@eston.hu e-mail címre.
Senior Valuer
We are looking for a senior valuer for our Valuation division to serve our growing number of clients and assignments.
What we require
- Degree in Economics and / or Engineering or postgraduate degree in Real Estate
- Superior communication time management skills
- Highly motivated
- Strategic thinking
- At least intermediate English knowledge is a must
- Computer skills (Office: advanced excel)
- Private car
- Experience in the Real Estate market
What you’ll be doing
- Complex valuation and consultancy tasks
- Collaborating with the senior valuation team
- Managing client complaints
How we’ll support your work
- Flexible, hybrid working option
- Easily accessible, modern office in an A+ office building in the heart of Buda
- A well-established, Hungarian-owned, stable company
- A performance and growth-oriented culture and values
- Opportunities for continuous learning to aid progression
- Coaching and support from experts in your team
In case you are interested in the opportunity please send your CV to job@eston.hu
Senior Office Consultant
The Office Agency Team of Eston International is looking for a Senior Consultant to:
- Become a (pro)active senior member of the Office Agency Team;
- Represent Landlords & Tenants;
- Target Office Occupiers, understanding their needs providing different office accommodation solutions in short and long term;
- Maintain strategic relationships with key tenants;
- Manage office lease transactions from the start to the end of each project;
- Cooperate with different divisions of the company;
- Provide cross-border assistance to different country teams of Savills Global Advisors;
- Support and mentor team members;
The ideal applicant is an ambitious, self-driven person, she/he has 5 years of relevant experience in sales or commercial property, team player, has strong interpersonal skills, and does not afraid of challenges and deadlines.
What we offer:
- a competitive package,
- a professional career path,
- supporting team members,
- and a great working environment.