SZOLGÁLTATÁSAINK
Szenvedélyünk a munkánk. Elhivatottak vagyunk az iránt, hogy a vállalatok sikereihez hozzájáruljunk. Hiszen egy munkahely attól jó, ha inspiráló és közösségteremtő. Ezért dolgozunk nap mint nap.
Teljes körű bérlőképviseleti szolgáltatások
Egy cég életében az iroda központi kérdés. A munkahely nem más, mint a hosszú távú HR és pénzügyi stratégia egyik eszköze, hiszen a munkavállalók jóléte nagyban befolyásolja a vállalat hatékony működését. Irodára mindig szükség lesz, azonban a gyorsan változó trendek közt szakember segítségére van szükség, hogy eligazodjon a lehetőségek között. Mi ezért dolgozunk.
Mi az irodastratégiája? Mi a HR stratégiája?
Átfogó piaci kép az ideális lehetőségekről.
Bérelt terület csökkentése vagy növelése.
Bérleti szerződésének átvilágítása.
Átköltöztetjük az egész operációt.
Irodakereső
Kattintson az adatbázis megtekintéséhez, vagy nézze meg kiemelt ajánlatainkat. Ha elakad, mi segítünk!
Mitől lesz a siker záloga a megfelelő irodatér?
A megfelelő helyszín kiválasztása csak egy feladat. A méret és műszaki tartalom könnyen definiálható adatok. Ahhoz azonban, hogy az iroda közösségépítő szerepet is betöltsön, már egyedi megoldások kellenek. A cégvezetés minden pozíciójában domináns igények merülnek fel: mekkora költséggel működjünk? Milyen munkavállalókat akarunk bevonzani és megtartani? Mik a közép és hosszútávú üzleti célok? Mi a cégfilozófia? Mi az ESTON-nál arra törekszünk, hogy munkahelye inspiráló környezetté váljon, ahol a tér az emberekért dolgozik.
Csapatunk



Tapasztalt és kreatív ügynökség vagyunk. Jelentős piaci ismerettel bírunk, piackutatási részlegünknek köszönhetően pedig a legfrissebb adatok állnak rendelkezésre naprakészen. Kiterjedt kapcsolati hálónknak köszönhetően mind a tervezett, mind pedig a felszabaduló irodaterekről tudomásunk van – ennek köszönhetően hatékonyan támogatjuk az elképzeléseket. Felelősséget érzünk ügyfeleink iránt, hiszen egy irodabérlet több évre szól.
Keresse ügynökeinket vagy lépjen kapcsolatba velünk a központi elérhetőségünk egyikén!
tel: +36 1 877 1000
info@eston.hu
Legfrissebb irodapiaci híreink
Ügynökségünk folyamatosan monitorozza az irodapiacot. Kapcsolatban állunk az ország minden fejlesztőjével, így az információink naprakészek.
Szenvedélyünk a munkánk. Elhivatottak vagyunk az iránt, hogy a vállalatok sikereihez hozzájáruljunk. Hiszen egy munkahely attól jó, ha inspiráló és közösségteremtő. Ezért dolgozunk nap mint nap.
Személyre szabott stratégiát alkotunk
“Ahány ház, annyi szokás” – tartja a közmondás. Így van ez az iroda-bérbeadásban is. Minden megbízásunk során gondosan kiválasztjuk az eszközöket és kommunikációs platformokat, hogy az elképzelésnek megfelelő bérlői mixet állíthassuk össze.
Fejlesztés alatt van az épület? Vagy még csak papíron létezik?
Milyen bérlői mix a cél? Tech park? SSC központ?
Segítünk kiaknázni az online és a hagyományos médiumok eszközei között.
A Savillsnak köszönhetően a globális szereplőkhöz közvetlen kapcsolatunk van.
Transzparensen végigvezetjük a sales folyamaton, miközben minden bérlőjelöltet megismer.
Csapatunk



Számos fejlesztés és újrapozícionálás során bizonyítottuk elhivatottságunk
- Naprakész, átfogó piaci ismeretek
- Hazai és nemzetközi szinten is kiterjedt kapcsolatrendszer
- Eredményorientált hozzállás
- Felelősségteljes attitűd
- Sikersztorik nemzetközi márkákkal
- Magas szintű problémamegoldó képesség
Keresse ügynökeinket vagy lépjen kapcsolatba velünk a központi elérhetőségünk egyikén!
tel: +36 1 877 1000
info@eston.hu


“A kereskedelmi ingatlanok üzemeltetése és kezelése precizitást, kreativitást, és nem utolsó sorban elhivatottságot kíván meg. Büszke vagyok a csapatomra, akik hivatásuknak tekintik ezt a szakmát!”
Pintér Dániel, Társigazgató, Property és Project Management Divízióvezető
2012-ben indítottuk szolgáltatásunkat azzal a céllal, hogy a piac legjobb és legelismertebb szereplői legyünk. Magabiztosan állíthatom, hogy kőkeményen dolgozunk, hogy évről-évre kiérdemeljük a szakmai elismeréseket.
Értéknövelő szolgáltatások
Az ingatlan-tulajdonosi oldal számára a legfontosabb, hogy bérlőit lehetőség szerint hosszú távon megtartsa, kiadásait optimalizálja, bevételeit biztosítsa. Az ESTON Ingatlankezelés üzletága olyan minőségi szolgáltatást és proaktív hozzáállást kíván meghonosítani a hazai piacon, melynek alapja, hogy az adott szerződéses állomány minden szereplője részére reális és kézzelfogható megoldásokat kínál:
- Operációs menedzsment
- Műszaki felügyelet és üzemeltetés
- Pénzügyi felügyelet és üzemeltetés
Minden esetben egyedi, személyre szabott riportolási eljárásokkal tesszük tevékenységünket transzparenssé.


Kezelt portfóliónk
A-kategóriás iroda
180 000 négyzetméter
B-kategóriás iroda
50 000 négyzetméter
Logisztika és Retail
100 000 négyzetméter


Csapatunk
Ingatlankezelő csapatunk összeszokott, szenior tagokból áll. Mindennapi működésünk alappillére a folyamatos kommunikáció és tapasztalat-megosztás. Műszaki támogatásunkat építész és műszaki felügyelő is segíti.
Megbízható ingatlankezelőre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
tel: +36 1 877 1000
info@eston.hu


“Egy jól megtervezett munkakörnyezet inspirációt teremt, ahol a munkavállalók szívesen fejlődnek és közösséget építenek!”
Pintér Dániel, Társigazgató, Property & Project Management Divízióvezető
Folyamatosan ellenőrzött alvállalkozóink segítségével életre keltjük a legmodernebb iroda-, és közösségi tereket. Egy személyben felelünk a teljes kialakításért, a tervezéstől egészen a költözésig.
A legjobb tervezőirodákkal dolgozunk. Bármit megvalósítunk.
A legújabb trendek és szabályok figyelembevételével hatékony ültetési tervet készítünk.
Ha azt szeretné, hogy egy kézben legyen a felelősség, határidők betartása, akkor mi itt vagyunk.
Mitől lesz egy cég élő és hatékony? A titok az infrastruktúra és az emberek kapcsolatában rejlik.
Egy rosszul menedzselt költözés hosszú ideig rányomja a bélyegét a működésre.
Az Év Irodája 2020
IncepTech Iroda – Budapart
Inceptech, Budapart. 2020 Év Irodája Díj nyertese, nem véletlenül. Komoly csapatmunka eredményeként sikerült egy olyan fantasztikus munkakörnyezetet kialakítanunk, amely a modern Bérlői/munkavállalói igényeket kompletten leképezik. Nem csak műszaki oldalról, hanem elrendezését tekintve, IT/AV technológia, illetve minőség/design vonatkozásában is.


Professzionális munkakörnyezet
A megfelelően kialakított irodatér az esztétikán túl sok célt képes kiszolgálni. Az inspiráló környezet indirekt módon segíti a szakmai közösség kialakítását, ezen túlmenően pedig fajlagosan növekszik a tér hatékonysága:
- Kevesebb holt tér
- Csoporttámogató munkaterek jönnek létre
- Többfunkciós helyiségek (pl: rendezvény)
Egy kézben a felelősség
Project Management divíziónk legfőbb célja, hogy az ún. “single point of contact” szereplőként egy személyben felelősséget vállaljon a fit-out és teljes projektek lebonyolításáhoiz. Betartjuk és betartatjuk a következőket:
- Határidők
- Költségkeret
- Minőségi elvárások


“Az ingatlanban rejlő értékeket meg kell őrizni. Hiszen egy épületet a jövő generációinak is tervezzük.”
Martonosi Éva, Divízióvezető, Értékbecslés
Értékbecslési divíziónk vállalja önálló ingatlanok vagy teljes portfóliók és komplexumok teljes körű értékbecslését eseti vagy időszakos vállalásokkal is. A legmagasabb szakmai követelményeknek és folyamatos képzéseinknek hála a hazai befektetési alapok és bankok nagy részében hivatalos értékbecslőként szereplünk.
Értékteremtés lépésről lépésre
Ügyfeleink között tudjuk az ERSTE Ingatlan Alap, a Carion Ingatlan Befektetési Alap és a Divinus Ingatlanbefektetési Alapot.
A Savills család tagjaként a legkiemelkedőbb szakemberek globális hálózatához csatlakoztunk, így tevékenységünket világszerte végezzük. Csak az utóbbi egy évben számos európai országban végeztük el rendkívül rövid határidővel különböző portfóliók értékbecslését, figyelembe véve a helyi kötöttségeket és jogi környezetet.
Ügyfeleink magabiztosan ajánlanak minket, legalább 80%-uk több éve visszatérő partner.


“Az ingatlanbefektetés bizalmon alapul és hosszú távra szól. Számomra ezért fontos az emberi kapcsolatok minősége, ügyfeleimmel is.”
Balogh Attila, Head of Capital Markets
VEVŐKÉNT az ideális ingatlan megtalálása az egyik legnagyobb feladat. Több, mint 20 éves tapasztalattal a hátunk mögött, kiterjedt bel- és külföldi kapcsolatrenszerünknek köszönhetően minden, a piacon történő eseményről rövid időn belül tudomásunk van. Ügyfeleinket végigvezetjük, megfelelő piaci adatokkal pedig megalapozott véleményt formálunk a vételi szándék mikéntjéről.
ELADÓKÉNT az idő mellett a tőkebiztos és komoly vevő megtalálása és az ár meghatározása a kihívás. Piackutatási részlegünk negyedévente a többi ügynökséggel együtt, félévente pedig házon belül elkészíti a mikro- és makrogazdasági elemzését, melynek hála a piac formálóinak tevékenységeit átlátjuk. Ennek a komplex képnek köszönhetően látjuk az ingatlan jelenlegi és várható értékét.
Miben segítjük ügyfeleinket?
Eladás, leasing, piackutatás, tanácsadás, bérlőképviselet és tenderek lebonyolítása
Teljes ingatlan-állomány felülvizsgálat
Elhelyezzük az ingatlant a piaci térképen
Maximalizáljuk a profitot, minimalizáljuk az átfutást
Minden lépésnél segítjük az értékesítés során
Bízza ránk az ingatlan-portfólióját
Hazai és globális vevői piacot hozunk
Csapatunk
Az Ön szolgálatában. Mindegyikünk több, mint 15 éve sikeres karriert tudhat magáénak. Több ingatlan újraeladásánál is jelen voltunk, mert ügyfeleink bíznak bennünk és megbíznak a döntéseinkben.
Head of Capital Markets


“Példátlan a kereslet, szűk a kínálat. Ezekben az időkben van ránk igazán szükség, hiszen tudjuk merre kell elindulni.”
Kiss Ernő, Társigazgató
Teljes körű ügynöki szolgáltatások
Legyen az bérbeadás vagy értékesítés, tapasztalt csapatunk minden kérdéskörben segíti ügyfeleit, immáron negyed százada. Hazánkban az elmúlt években nem lehetett veszíteni az ipari ingatlanokkal. Elképesztő méretet öltött a beruházások volumene, azonban a kereslet így is túlszárnyalta. Ennek következtében nehezebb dolga lett annak, aki minden szempontból alkalmas ipari vagy logisztikai ingatlant szeretne venni, vagy bérelni. Az tud igazán segíteni, akinek első kézből vannak információi és kapcsolatai. Mi ebben vagyunk jók.
Legfrissebb irodapiaci elemzéseink
Negyedévente megjelenik BRF riportunk, melyet a többi ügynökséggel együtt állítunk össze. Félévente azonban kiadjuk Market Riportunkat, melyben kielemezzük a piaci folyamatokat és elhelyezzük a történéseket a teljes gazdaságra vetítve.
Díjaink














